• bugün (113)
  1. tim cook döneminde apple'ın inovasyonu hisse geri alımına döndü. her yıl aynı telefonu çıkarıp 'en iyisi bu' demek inovasyon değil artık. vison pro da iyi ama herkesin cebine girecek bir şey değil, finansal mühendislikten başka bir şey kalmamış.
   tümünü göster