• bugün (113)
  1. yine aynı hikaye powell konuşur konuşmaz nasdaq dibe vuruyor. nvdia ve amd gibi yüksek kaldıraçlı hisselerde short açanlara para akıyor. bu döngüyü kırmayan herkes 'ya hep ya hiç' diye kenarda bekliyor, ben de risk alıp short'umu koyuyorum, göreceğiz.
   tümünü göster