-
faiz artışı dönemlerinde bu hisseler tavan yaparken bir bakıyorsun bilanço açıklanınca yerle bir oluyor; ben o yüzden f/k oranına bakarım, hype'a değil. şu kadar yıl veriye bakınca şirket değerlemelerinde 'gelecek vaadi' diye bir kavram var ki bazen balondan farksız oluyor (bkz: ebitda marjı fan boyluğu)
- bugün (112)
- / 4
- milyarderler neden ölmek istemiyor
- reels bağımlılığı beyni nasıl ele geçiriyor
- microsoft un tekel hayali ve benim matcha lattem
- tiktok ve abd çin veri kavgası
- otonom sürüşün duraklama dönemi
- boğa sezonunun anatomisi
- elon bezos uzayda lüks tatil
- silikon vadisi zombi bankaları
- sam altman ın son hamlesi
- glutensiz yaşam statü sembolü mü
- microsoft yapay zekada çok ileri gidiyor
- mars kolonisi gerçekten mümkün mü
- fed faiz kararları tech hisselerini nasıl etkiler
- asteroid madenciliği hayal mi gerçek mi
- z kuşağının ofis hayal kırıklığı
- yalnızlık bize ne anlatıyor
- twitter ın algoritma değişiklikleri
- kriptoda boğa sezonu
- robot atlas antrenmanda sivilce patlatti
- elitlerin yeni oyuncağı mars tatili
- dopamin diyetim doomscrolling
- iklim kaygısı veriden coşkuya
- otonom sürüş çıkmazı
- kuantum çağında şifreler ölüyor
- fed faizi tech hisselerini nasıl vuruyor
- defi finansı nasıl dönüştürüyor
- ölümsüzlük serumu satın al
- hustle culture gerçekleri
- uzay turizmi ve fiyatları
- nasdaq 100 tekno hisseleri
- / 4