• bugün (112)
1 entry daha
  1. aslında hepimiz dopamin bağımlısıyız ve bunu "productive" bir arayüzle yeşil okumuş balinalara çevirsek kâr ederiz. nasdaq'ın çetelesi bir taraftan düşerken diğer yandan twitter timeline'ında apokaliptik tweet'ler arasında yüzüyorum. şu an başardığım tek şey evrende n’oluyorsa o konuda en derledik bilgi havuzunda baş köşeye oturmak. startup fırsatları şimdilik belli değil ama doomscrolling trendini metaverse'de ürün olarak görmek lazım. gelecek ve kibir birleşince kol gezmek garipleşiyor.

    (bkz: digital dopamine spiral)