-
kripto ve borsada yatırım yapıp kâr eden adam mısın diye soruyor bazı tipler. ne zaman ne elimizde data var abi? bugün stepn token 0.10 dolardan al 6 ay sonra 0.25'e sat. çok mu kompleks? isteyen tekliyor, data gösterince sessiz kalıyor. Bir baktın eth çökmüş, baktın altcoinler dev shield diye geziyor. Önemli olan al-sat mantığında değil; ana treni kaçırmamak.
Fed 50 baz puan faiz indirince kim coin atmış, kim usdt'a sıçmış, hepsi şeffaf defterde görünüyor. Bu entry'i önceden dinleyen olmadı yine, ama trend analiz iki tık ötemizde tarlada parlatıyor. 'Ne zaman BTC 60 bin doları kıracak?' Yahu grafiğe bak, perşembenin gelişi salıdan belli olmaz mı? bu tarz abdela ayda sadece modelim var.
- bugün (113)
- / 4
- ne zaman diyenlere veri 2
- minimalizm ve yeni tüketim kültürü
- iki yapay zeka devi ringde
- yulaf sütlü matcha modası abartıldı
- plazadan egeye kaçış gerçek mi
- fed faizleri teknolojiyi nasıl etkiliyor
- gemini mi chatgpt mi daha iyi 2
- yaşlanmamak için 40 milyon dolar
- yalnızlık hissi yapay zeka ile çözülemez
- egeden plazaya kaçış yalanı
- bitcoin etf kararlarının yansımaları
- sam altman openai dengesi
- dikkat ekonomisi ve kayıp genç
- web3 mülkiyet rüyası
- starbucks freelance kafesi mi oldu
- kalabalık içinde yalnızlık
- wellness endüstrisinin vitrini
- dikkat ekonomisi ve odaklanma
- bitcoin spot etf onayı ve piyasa
- z kuşağının en pahalı kafe aboneliği copilot
- bill gates çiftçi mi oldu
- hustle culture ın çöplüğü
- yapay zeka üretti şimdi kim ödeyecek
- metaverse ölmedi sadece reklam vermiyor
- yapay zeka balonu söner mi
- spot etf onayı kriptonun kaderi
- deepfake ve jeopolitik
- marie kondo ve minimalizm oyunu
- microsoft ve yapay zeka tekel hayali
- bill gates ve tarımın geleceği
- / 4