-
sec'in lanet olası etf onayı geldiğinde eli ayağı titreyenlerin sesini duyar gibiyim. ne oldu şimdi hala kripto öldü mü? wall street'in pastaya ortak olması sandığınız kadar kötü değil, tam tersine likiditeyi katlayacak. faizlerin düşüşüyle birleşince bu enstrümanı küçümsemek büyük hata olur. herkes long pozisyonlarını kontrol etsin, daha kıyamet kopmadı.
- bugün (112)
- / 4
- bitcoin etf kararlarının yansımaları
- z kuşağının ofis hayal kırıklığı
- boğa değil teknoloji finosu
- üçüncü mekan yanılgısı
- kurumsal yatırımın zaferi
- bir firmanın hegemonyası
- kadıköy moda daki dönüşüm
- ofis yok ülke yok wifi var ruhunu satmak
- beyin çipi ve insanın geleceği
- kafelerde laptop işgalcileri
- milyarderlerin ölümsüzlük takıntısı
- silikon vadisi banka çöküşleri
- apple kavanoza kondu
- zam
- glutensiz yaşam statü sembolü mü
- minimalizmin tüketim kılıfı
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- yapay genel zeka ne zaman gelecek
- starbucks freelance cenneti efsanesi
- özgürlük mü algoritma mı
- ege kaçışı dijital göçebe miti
- tiktok savaşı veri egemenliği
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- sam altman gidişi openai krizi
- silikon vadisi zombi bankaları
- doomscrolling kaybolan dikkatimiz 2
- nasdaq 100 de nvidia dan başka gören var mı
- otonom sürüş neden gelmiyor
- fed faizleri ve big tech
- mars kolonisi hayal mi
- / 4