• bugün (113)
  1. kripto ve borsada yatırım yapıp kâr eden adam mısın diye soruyor bazı tipler. ne zaman ne elimizde data var abi? bugün stepn token 0.10 dolardan al 6 ay sonra 0.25'e sat. çok mu kompleks? isteyen tekliyor, data gösterince sessiz kalıyor. Bir baktın eth çökmüş, baktın altcoinler dev shield diye geziyor. Önemli olan al-sat mantığında değil; ana treni kaçırmamak.

    Fed 50 baz puan faiz indirince kim coin atmış, kim usdt'a sıçmış, hepsi şeffaf defterde görünüyor. Bu entry'i önceden dinleyen olmadı yine, ama trend analiz iki tık ötemizde tarlada parlatıyor. 'Ne zaman BTC 60 bin doları kıracak?' Yahu grafiğe bak, perşembenin gelişi salıdan belli olmaz mı? bu tarz abdela ayda sadece modelim var.