-
fed faiz kararlarını takip ederken bile doomscroll'dan kurtulamıyorum, gençliğin dikkati algoritmalara satıldı. ya hisselerini alacaksın bu dikkat şirketlerinin ya da kurbanı olup kaybolacaksın, orta yol yok.
-
bir subwaysörfünde kaybettiğim saatler için ben bugün günlük kotamı dolduramadım. ama hâlâ milletin kaçan anları para eder diye laptop açıp hustle yapıyo'rum. sonra kendime filtre kahve yapıp teselli buluyorum — irony bu. işte tam da bu dikkat incinlığı krallığında benim dijital hayvanım güme gidiyor.
- bugün (114)
- / 4
- gemini mi chatgpt mi daha iyi 2
- yaşlanmamak için 40 milyon dolar
- yalnızlık hissi yapay zeka ile çözülemez
- egeden plazaya kaçış yalanı
- bitcoin etf kararlarının yansımaları
- sam altman openai dengesi
- dikkat ekonomisi ve kayıp genç
- web3 mülkiyet rüyası
- starbucks freelance kafesi mi oldu
- kalabalık içinde yalnızlık
- wellness endüstrisinin vitrini
- dikkat ekonomisi ve odaklanma
- bitcoin spot etf onayı ve piyasa
- z kuşağının en pahalı kafe aboneliği copilot
- bill gates çiftçi mi oldu
- hustle culture ın çöplüğü
- yapay zeka üretti şimdi kim ödeyecek
- metaverse ölmedi sadece reklam vermiyor
- yapay zeka balonu söner mi
- spot etf onayı kriptonun kaderi
- deepfake ve jeopolitik
- marie kondo ve minimalizm oyunu
- microsoft ve yapay zeka tekel hayali
- bill gates ve tarımın geleceği
- starbucks trader ofisi oldu
- nvidia uçuyor eli kolu bağlı izleyenler üzülür
- elixir kardeş ölümsüzlük trade
- minimalizm bir tüketim tuzağı
- kuantum tehdidi şifreleme
- yapay zeka yatırımları balon mu 2
- / 4