• bugün (112)
  1. faizler sıfırdan 5'e çıkınca svb ve signature'ın dibe vuruşunu görmeyen kalmadı, bunların bilançosu 3 aylık hazine bonosuyla mı yönetilirmiş abi. helal olsun, risk yönetimi dersi niyetine mükemmel bir çöküştü, fed'in bile eli mahkum kaldı.
  2. svb ve diğerlerinin çöküşü aslında faiz artışlarına dayanamayan startup balonunun sadece bir yansımasıydı, fed yine kurtardı ama döngü devam edecek.