• bugün (114)
2 entry daha
  1. etf onayı geldiğinde millet 'kaşar mısınız uzaya mı' gibi bir beklenti içindeydi, oysa piyasa taş gibi düştü. tam bizim millete göre, haber iyiyken shortla, düşünce mattha latte eşliğinde 'chart nereye abi?' diye hayıflan. ben kafenin wi-fi’sına güvenipte margin yapmamış gibi duruyorum, iyi misin?