• bugün (110)
  1. elon musk’ın üç ayda bir sözünü verdiği 'tam otonom' rüyası hâlâ gerçekleşmedi ama herkes neden diye sormuyor. sektördeki gerçek sorun yapay zekâ modelinin darboğazı değil; regülasyon ve sorumluluk tanımı. bir tane robotaxi kaza yapsa arkasından sigorta şirketlerinin hisseleri ne oluyor haberiniz var mı? bu teknoloji harbi terbiye edilmezse, ne radar lidardan ne de etikten medet umulur.

    benim borsaya bakış açımdan en büyük bet otonom taşımacılık değil, parçalarını üreten sensör şirketleri çünkü asıl kazanan kazma değil kürek satan olacak. luma ışınlanma falan iddiaları da gerçekten varsa nereye soralım? hala fsd paketinin 15 bin dolar olduğu günlerde tam otonom yok dersin niye sathına gelen uçuyor.
   tümünü göster