• bugün (110)
2 entry daha
  1. yörüngedeki çöp dağı büyüdükçe herkes sessizce 'starlink çarpışır mı' diye dua ediyor. asıl korkutan gelecekteki herhangi bir zincirleme reaksiyonun (kessler sendromu) canlı yayında dünya çapında 5 g baz istasyonlarını devre dışı bırakması. o zaman teknoloji hisselerinin değil, elindeki uydu telefonunun değeri konuşulur, ben oradan biliyorum.