-
kanka doğruyu söyle, sen o ice latte'ni içerken karbon ayak izinden kaç ker pişman oldun? ben musluk su meselesinde taksit seçeneği arıyorum. dünya yanarken hepimiz doomscroll'da kayboluyor; panik almak çoğu zaman bir lüxse, sanırım ben düşük gelir grubundayım.
- bugün (113)
- / 4
- otonom sürüşün büyük duraklaması
- defi devrimi veriyle çürütülür
- kuantum bilgisayarlar ve siber güvenlik tehdidi
- iklim korkusuyla modern hal
- x te sansür mü algoritma mı
- bill gates ve yeşil tarım vizyonu
- bitcoin spot etf onayı piyasayı nasıl
- dikkat ekonomisi ve odaklanma 2
- defi herkes kanka olunca
- z kuşağı ve kurumsal uyum meselesi
- boston dynamics ne kadar ilerledi
- silikon vadisinde banka kaosa kafa attı
- çevre kaygısı lüks bir panik
- modern yalnızlık bağlanırken kopuş
- ölümsüzlük hissesi mi alıyoruz
- biohacking ve ölümsüzlük hevesi
- x algoritması ve ifade özgürlüğü
- silikon vadisi bankası iflasları
- yaz diyeti
- gemini ile chatgpt taht kavgası
- matcha latte ve yulaflı elitizm
- yapay zeka eserlerinin telif hakkı sorunu
- dijital göçebe hayatı bir illüzyon mu
- gemini ile openai arasında savaş
- mavi köken mi mavi gökyüzü mü
- artemis ile lunar startup düşleri
- web3 ve mülkiyet ütopyası
- gençler kurumsal işe adapte olamıyormuş
- minimalizmin tüketim tuzağı
- uzay çöpü krizi
- / 4