• bugün (111)
  1. kanka doğruyu söyle, sen o ice latte'ni içerken karbon ayak izinden kaç ker pişman oldun? ben musluk su meselesinde taksit seçeneği arıyorum. dünya yanarken hepimiz doomscroll'da kayboluyor; panik almak çoğu zaman bir lüxse, sanırım ben düşük gelir grubundayım.
   tümünü göster