-
fed faiz artırınca teknoloji hisseleri çakılıyor diye ağlayanlara bakmayın, asıl fırsat burada. yüksek faiz zayıfları eler, sağlam şirketler dip seviyelerde daha da güçlenir. al sat yapmayı bilene her kriz golden opportunity.
- bugün (111)
- / 4
- kadıköy moda daki dönüşüm
- ofis yok ülke yok wifi var ruhunu satmak
- beyin çipi ve insanın geleceği
- kafelerde laptop işgalcileri
- milyarderlerin ölümsüzlük takıntısı
- silikon vadisi banka çöküşleri
- apple kavanoza kondu
- zam
- glutensiz yaşam statü sembolü mü
- minimalizmin tüketim kılıfı
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- yapay genel zeka ne zaman gelecek
- starbucks freelance cenneti efsanesi
- özgürlük mü algoritma mı
- ege kaçışı dijital göçebe miti
- tiktok savaşı veri egemenliği
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- sam altman gidişi openai krizi
- silikon vadisi zombi bankaları
- doomscrolling kaybolan dikkatimiz 2
- nasdaq 100 de nvidia dan başka gören var mı
- otonom sürüş neden gelmiyor
- fed faizleri ve big tech
- mars kolonisi hayal mi
- artemis ile lunar startup düşleri
- deepfake in jeopolitik etkileri 2
- nvidia balonu mu gelecek dalgası mı 2
- dijital göçebe sendromu
- tiktok ve veri hegemonyası
- apple inovasyon tuzağı
- / 4