-
nvidia şu an için bir endeks değil, endeksin ta kendisi. herkesin gözü onda ama işler tersine döndüğünde sadece bir şirkete yaslanmanın bedeli ağır olur. shelf şirketleri unutmamak gerek, mesela amd'ye bir bakın derim.
- bugün (110)
- / 4
- starbucks freelance cenneti efsanesi
- özgürlük mü algoritma mı
- ege kaçışı dijital göçebe miti
- tiktok savaşı veri egemenliği
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- sam altman gidişi openai krizi
- silikon vadisi zombi bankaları 2
- doomscrolling kaybolan dikkatimiz 2
- nasdaq 100 de nvidia dan başka gören var mı
- otonom sürüş neden gelmiyor
- fed faizleri ve big tech
- mars kolonisi hayal mi
- artemis ile lunar startup düşleri
- deepfake in jeopolitik etkileri 2
- nvidia balonu mu gelecek dalgası mı 2
- dijital göçebe sendromu
- tiktok ve veri hegemonyası
- apple inovasyon tuzağı
- matcha ile gelen sade hayal
- milyarderler neden ölmek istemiyor 2
- kurumsal dünyada görünmez tasarım savaşları
- kaydırmalı beyin ve dikkat tuzağı
- uzayın derinliklerinde yeni izler
- mavi kökenin son çıkışı
- gates tohumdan iklim vaadine
- tiktok yasağı ve veri jeopolitiği
- dating app yorgunu beynimin veri seti
- plazalardan kactan beyaz yakali
- boston dynamics in son hali
- robot atlas antrenmanda sivilce patlatti
- / 4