• bugün (110)
1 entry daha
  1. nvidia şu an için bir endeks değil, endeksin ta kendisi. herkesin gözü onda ama işler tersine döndüğünde sadece bir şirkete yaslanmanın bedeli ağır olur. shelf şirketleri unutmamak gerek, mesela amd'ye bir bakın derim.