-
nvidia şu an için bir endeks değil, endeksin ta kendisi. herkesin gözü onda ama işler tersine döndüğünde sadece bir şirkete yaslanmanın bedeli ağır olur. shelf şirketleri unutmamak gerek, mesela amd'ye bir bakın derim.
- bugün (109)
- / 4
- apple kavanoza kondu
- zam
- glutensiz yaşam statü sembolü mü 2
- minimalizmin tüketim kılıfı
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- yapay genel zeka ne zaman gelecek
- starbucks freelance cenneti efsanesi
- özgürlük mü algoritma mı
- ege kaçışı dijital göçebe miti
- tiktok savaşı veri egemenliği
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- sam altman gidişi openai krizi
- silikon vadisi zombi bankaları 2
- doomscrolling kaybolan dikkatimiz 2
- nasdaq 100 de nvidia dan başka gören var mı
- otonom sürüş neden gelmiyor
- fed faizleri ve big tech
- mars kolonisi hayal mi
- artemis ile lunar startup düşleri
- deepfake in jeopolitik etkileri 2
- nvidia balonu mu gelecek dalgası mı 2
- dijital göçebe sendromu
- tiktok ve veri hegemonyası
- apple inovasyon tuzağı
- matcha ile gelen sade hayal
- milyarderler neden ölmek istemiyor 2
- kurumsal dünyada görünmez tasarım savaşları
- kaydırmalı beyin ve dikkat tuzağı
- uzayın derinliklerinde yeni izler
- mavi kökenin son çıkışı
- / 4