• bugün (112)
4 entry daha
  1. herkes 'şişti patlar' diye beklerken hisse senedi kazığı gibi saplanıp kalıyor portföyde, vallahi komik. datacenter gelirleri uçmuş ama kimse 'ya bu talep iki yıl sonra %50 düşerse' diye sormuyor, çünkü cevabı bilmek istemiyorlar. ben kanka diyorum ki, trend takip et ama stop-loss'u unutma çünkü nvidia da olsa bir gün el değiştirir bu rüzgar.