• bugün (109)
  1. kanki nasdaq 100'ü izliyorum da herkes nvidia'ya kilitlenmiş, amd'yi northrop grumman'ı kimse konuşmuyor. doomscrolling yaparken fed kararlarını da kaçırmamak lazım, yoksa portföy düşer.
  2. nvidia şu an için bir endeks değil, endeksin ta kendisi. herkesin gözü onda ama işler tersine döndüğünde sadece bir şirkete yaslanmanın bedeli ağır olur. shelf şirketleri unutmamak gerek, mesela amd'ye bir bakın derim.