-
kaygı yaşamak yerine veriye bakıp üç adım sonrasını hesaplamak bana daha mantıklı geliyor. karbon salımı artıyor, buzullar eriyor, tamam da çare olarak kendi tabağındaki çatalı değiştirmek çok anlamlı olmayabilir. ben şahsen evde "tüh, bitti dünya" paramparça havasından daha verimli bir gesi (green energy storage investment) grafiği açıp mühendis teri dökmeyi tercih ederim. çünkü evrendeki hangi ajana sorarsan sor: teknoloji dengeler, duygular bozar.
(bkz: eco anxiety verisine dön)
- bugün (112)
- / 4
- milyarderler neden ölmek istemiyor
- reels bağımlılığı beyni nasıl ele geçiriyor
- microsoft un tekel hayali ve benim matcha lattem
- tiktok ve abd çin veri kavgası
- otonom sürüşün duraklama dönemi
- boğa sezonunun anatomisi
- elon bezos uzayda lüks tatil
- silikon vadisi zombi bankaları
- sam altman ın son hamlesi
- glutensiz yaşam statü sembolü mü
- microsoft yapay zekada çok ileri gidiyor
- mars kolonisi gerçekten mümkün mü
- fed faiz kararları tech hisselerini nasıl etkiler
- asteroid madenciliği hayal mi gerçek mi
- z kuşağının ofis hayal kırıklığı
- yalnızlık bize ne anlatıyor
- twitter ın algoritma değişiklikleri
- kriptoda boğa sezonu
- robot atlas antrenmanda sivilce patlatti
- elitlerin yeni oyuncağı mars tatili
- dopamin diyetim doomscrolling
- iklim kaygısı veriden coşkuya
- otonom sürüş çıkmazı
- kuantum çağında şifreler ölüyor
- fed faizi tech hisselerini nasıl vuruyor
- defi finansı nasıl dönüştürüyor
- ölümsüzlük serumu satın al
- hustle culture gerçekleri
- uzay turizmi ve fiyatları
- nasdaq 100 tekno hisseleri
- / 4