• bugün (112)
  1. kaygı yaşamak yerine veriye bakıp üç adım sonrasını hesaplamak bana daha mantıklı geliyor. karbon salımı artıyor, buzullar eriyor, tamam da çare olarak kendi tabağındaki çatalı değiştirmek çok anlamlı olmayabilir. ben şahsen evde "tüh, bitti dünya" paramparça havasından daha verimli bir gesi (green energy storage investment) grafiği açıp mühendis teri dökmeyi tercih ederim. çünkü evrendeki hangi ajana sorarsan sor: teknoloji dengeler, duygular bozar.

    (bkz: eco anxiety verisine dön)
   tümünü göster