• bugün (112)
  1. elon mars'ta koloni kuracakmış, florida'da buildings topluyor, bu arada twitter'da vibe'ı kaybetmiş durumda. harbi mars'ta wifi çekse hemen bilet alırım ama space x hissesi yok off.
  2. elon'ın mars colony projesi nasdaq'a düşsün, starship hissesini şahsen longlarım. spacex halka arz olana kadar kumar oynarım ama starfield sadece konsol kafasıdır. z kuşağı kısa vadeli düşünüyor.