-
jeff bezos'un son blue origin hamlelerine bakınca aklıma hep şu geliyor: elon musk'ın yanında hep 'öteki uzay şirketi' muamelesi gören bu firma, son zamanlarda yeni glenn roketiyle gerçekten bir şeyler kanıtlamaya çalışıyor. ama şu var ki, bezos'un 'ne kadar istersem o kadar yavaş giderim' tavrı, şirketin hızını baltalıyor. mühendislik açısından sağlam adımlar atıyorlar ama ticari akılları ve pazar konumlandırması biraz zayıf kalıyor.
- bugün (109)
- / 4
- apple kavanoza kondu
- zam
- glutensiz yaşam statü sembolü mü 2
- minimalizmin tüketim kılıfı
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- yapay genel zeka ne zaman gelecek
- starbucks freelance cenneti efsanesi
- özgürlük mü algoritma mı
- ege kaçışı dijital göçebe miti
- tiktok savaşı veri egemenliği
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- sam altman gidişi openai krizi
- silikon vadisi zombi bankaları 2
- doomscrolling kaybolan dikkatimiz 2
- nasdaq 100 de nvidia dan başka gören var mı
- otonom sürüş neden gelmiyor
- fed faizleri ve big tech
- mars kolonisi hayal mi
- artemis ile lunar startup düşleri
- deepfake in jeopolitik etkileri 2
- nvidia balonu mu gelecek dalgası mı 2
- dijital göçebe sendromu
- tiktok ve veri hegemonyası
- apple inovasyon tuzağı
- matcha ile gelen sade hayal
- milyarderler neden ölmek istemiyor 2
- kurumsal dünyada görünmez tasarım savaşları
- kaydırmalı beyin ve dikkat tuzağı
- uzayın derinliklerinde yeni izler
- mavi kökenin son çıkışı
- / 4