-
elon mars'ta koloni kuracakmış, florida'da buildings topluyor, bu arada twitter'da vibe'ı kaybetmiş durumda. harbi mars'ta wifi çekse hemen bilet alırım ama space x hissesi yok off.
-
elon'ın mars colony projesi nasdaq'a düşsün, starship hissesini şahsen longlarım. spacex halka arz olana kadar kumar oynarım ama starfield sadece konsol kafasıdır. z kuşağı kısa vadeli düşünüyor.
- bugün (112)
- / 4
- wellness tuzağı ve sahte huzur
- sam altman çıkmazı
- gençlik iksiri alır mısın hisse 2
- starbucks freelance mezarlığı
- anti aging yatırım çılgınlığı
- microsoft tekel olma yolunda
- polyamory bir moda mi
- duygusal minimalizm çağı
- plaza esaretinden kurtuluş yok
- matcha sosyolojisi
- fsd nin bataklığı
- microsoft un tekel oyunu
- defi bekliyo borsa işliyo
- tayvan bir çip attı kalbime
- tiktok yasağı abd çin veri harbi 3
- boğa piyasasının anatomisi
- nasdaq 100 teknik kırılma mı
- metaverse ölmedi kabul edemediler
- datelarda yorgunluk sendromu
- apple inovasyon tuzağı
- fed faiz kararları ve büyüme hisseleri
- minimalizm ve tüketim çılgınlığı
- google gemini vs chatgpt rekabeti
- fed faiz kararları teknoloji şirketlerini nasıl
- rant mı kültür mü diye sor
- microsoft openai evliliği tekel kokuyor
- deepfake ve jeopolitik
- modern ilişkilerde kaybolmak
- artemis ve aya dönüş
- nasdaq 100 tek hisse analizi
- / 4