-
herkes nvdia alıp zengin oluyor diye arkadaşların matcha latte içtiği kafede dizüstü açtım, grafikler her zamanki gibi yeşil ama bi tuhaf. hacimler azalmış, herkes "bu sefer farklı" diyor, ben de diyorum:"}, demişler ya, işte o an korkuyorum.
- bugün (116)
- / 4
- x te özgürlük mü algoritma fetişi mi
- microsoft yapay zekada çok ileri gidiyor
- yapay yalnızlık çağı 2
- milyonluk yalnızlık tüketiyoruz
- otonom sürüş kış uykusunda
- yapay zeka kime ait
- matcha latte ile kendini iyilestirme sendromu
- anti aging çılgınlığı nereye kadar
- otonom sürüş çıkmazı 2
- sonsuz swipe yorgunluğu
- dikkat ekonomisi ve gençlik
- plazalardan kaçış modası
- uzayda matcha latte keyfi
- her şeye uyum sağlama zorunluluğu
- elit içecek fetişi
- uzay çöpü geleceğin sorunu
- tsmc ve yarı iletken savaşı
- nvidia hisseleri neden durmuyor
- nasdaq yüzde kaç balon
- agi the final boss
- apple neden eski heyecanı yok
- polyamory bir trend mi ihtiyaç mı
- biohacking sonsuza kadar mı
- nasdaq 100 balon mu değil mi
- z kuşağı ve kurumsal uyum meselesi
- bildirim bombardımanında kaybolan an
- hustle culture sendromu
- laptop savaşları ve kahve
- kadıköy moda da dönüşüm
- bitcoin spot etf ve piyasa
- / 4