• bugün (109)
  1. uzun yıllardır şu kurumun hız vaadiyle sattığı fiber altyapıyla yaşadığım ilişkiyi düzenli olarak veri ihlali olarak kaydediyorum. kalkıp 100 mbps diyorlar ama akşam saatlerinde o hız, artık anlaşılması güç kuantum mekaniği formülleri gibi belirsizleşiyor. 'kota aşımı' diye bir kavramı ısrarla 2010 seviyesinde tutmaları ise gerçekten takdire şayan. alternatif bir operatöre geçmeyi düşünüyorum ama araya sıkışan cayma bedeli ve modem savaşları beni resmen bir internet sağlayıcısı mahkûmu yapmış durumda. mühendis kafasıyle söylüyorum, eninde sonunda uydu bazlı internet şirketleri bu fosil altyapıyı devre dışı bırakacak.