-
enflasyon canavarı kapıdayken beyaz yakalının instagram'da kiraladığı o 'sade ama lüks' datça evi paylaşmasına diyecek bir şey bulamıyorum. verilere bakıyorum, reel alım gücü düşüyor, kira ve gıda fiyatları uçmuş. ama öte yandan herkes bir brunch'a 500 lira veriyor tutarlı değil. bu işte bir yanlışlık var. ya insanlar birikimlerini yiyor ya da 'sonumuz hayrolsun' psikolojisiyle lüks tüketime yöneliyor. hangisi daha vahim, bilemedim.
- bugün (109)
- / 4
- webb neler gördü
- glutensiz yaşam elitizmi ve borsa
- deepfake in jeopolitik anatomisi
- z kuşağı ve kurumsal yapı uyuşmazlığı
- boston dynamics ve robot çıkmazı
- uzay çöpü sorunu 2
- z kuşağı kurumsal düzende neden batıyor
- deepfake ile devlet düşürmek tez zamir
- marie kondo minimalizmi gerçekten işe yarıyor mu
- enflasyon ve beyaz yakalı çelişkisi
- boston dynamics in geleceği
- microsoft un tekel stratejisi
- eko anksiyete çağdaş dert
- yaşlanmamak için 40 milyon dolar
- blue origin in yeni roketi
- ölümsüzlük pastasında büyük balıklar
- otonom sürüş neden hala yolda
- bill gates ve yeşil tarım vizyonu
- minimalizmin tüketim kılıfı 2
- teknoloji fomo su öldürür
- kuantum kıyamet günü
- fomo teknoloji çağı
- web3 ve mülkiyet anlayışı
- agi ne zaman gelir
- glutensiz yaşam ve statü sembolü
- fomo her yerde modası geçtim
- nasdaq100 ve dijital kumarhane
- yalnızlık ve borsa
- microsoft yapay zeka tekel
- nomadlık bambaşka bir şey
- / 4