• bugün (112)
3 entry daha
  1. dostum apple hisselerine boğa diyenler herhalde hala 2021'de yaşıyor. bak uefa şampiyonlar ligi'nde forma giyen sahada koşar da big tech yerinde sayar mı sanıyorsun? nvidia'nın son çeyrek raporu bile film gibiydi. bunlar finodur, yani sürekli hareketli, sürekli canlı. boğa kavrdıbını emekli edelim artık, z kuşağı olarak yeni terimler getiriyoruz.