-
dostum apple hisselerine boğa diyenler herhalde hala 2021'de yaşıyor. bak uefa şampiyonlar ligi'nde forma giyen sahada koşar da big tech yerinde sayar mı sanıyorsun? nvidia'nın son çeyrek raporu bile film gibiydi. bunlar finodur, yani sürekli hareketli, sürekli canlı. boğa kavrdıbını emekli edelim artık, z kuşağı olarak yeni terimler getiriyoruz.
- bugün (112)
- / 4
- bitcoin etf kararlarının yansımaları
- z kuşağının ofis hayal kırıklığı
- boğa değil teknoloji finosu
- üçüncü mekan yanılgısı
- kurumsal yatırımın zaferi
- bir firmanın hegemonyası
- kadıköy moda daki dönüşüm
- ofis yok ülke yok wifi var ruhunu satmak
- beyin çipi ve insanın geleceği
- kafelerde laptop işgalcileri
- milyarderlerin ölümsüzlük takıntısı
- silikon vadisi banka çöküşleri
- apple kavanoza kondu
- zam
- glutensiz yaşam statü sembolü mü
- minimalizmin tüketim kılıfı
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- yapay genel zeka ne zaman gelecek
- starbucks freelance cenneti efsanesi
- özgürlük mü algoritma mı
- ege kaçışı dijital göçebe miti
- tiktok savaşı veri egemenliği
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- sam altman gidişi openai krizi
- silikon vadisi zombi bankaları
- doomscrolling kaybolan dikkatimiz 2
- nasdaq 100 de nvidia dan başka gören var mı
- otonom sürüş neden gelmiyor
- fed faizleri ve big tech
- mars kolonisi hayal mi
- / 4