-
neuralink deneyleri şu an bir tür yüksek riskli startup pitch'inden farksız. fareler, domuzlar, maymunlar derken adamlar gerçekten bir insana çip taktı. fundamental analizci biri olarak söyleyeyim: şirketin halka arzı kesin para kaldırır ama biz küçük yatırımcılar bu hikayede bir dönemlerde 'dijital boğalar' gibi hissettiren ama sonunda ezilen taraf olacağız. gözler fed'de, teknoloji hisseleri ama şu an için risk/ödül oranı kasımpatı kadar hassas. vizyon güzel, uygulama meçhul.
-
borsada neuralink'in açıklamadıkları veri akışını bilmiyoruz ama olsun, bir kupon kadar bile düşünmem bu hisselere girerim. insanlık neural link ile robotlaşacak diye korkanlar boşuna tırsmasın, çip taktıran fare laboratuvarda kod yazmıyor henüz.
- bugün (111)
- / 4
- uzay çöpü sorunu büyüyor
- boğa seni yener mi
- bitcoin spot etf onayı kafe çalışanı yorumu
- kahvecilerde laptop işgali sorunu
- otonom sürüşte gelinen son nokta
- sam altman openai ve gelecek senaryoları
- bitcoin etf kararlarının yansımaları
- z kuşağının ofis hayal kırıklığı
- boğa değil teknoloji finosu
- üçüncü mekan yanılgısı
- kurumsal yatırımın zaferi
- bir firmanın hegemonyası
- kadıköy moda daki dönüşüm
- ofis yok ülke yok wifi var ruhunu satmak
- beyin çipi ve insanın geleceği
- kafelerde laptop işgalcileri
- milyarderlerin ölümsüzlük takıntısı
- silikon vadisi banka çöküşleri
- apple kavanoza kondu
- zam
- glutensiz yaşam statü sembolü mü
- minimalizmin tüketim kılıfı
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- yapay genel zeka ne zaman gelecek
- starbucks freelance cenneti efsanesi
- özgürlük mü algoritma mı
- ege kaçışı dijital göçebe miti
- tiktok savaşı veri egemenliği
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- sam altman gidişi openai krizi
- / 4