-
şimdi bu başlığa bakıp da iş hayatıyla ilgili bir motivasyon postu gelecek sanmayın. tam bir kafe masasından freelance çalışan perspektifiyle söylüyorum: boğa piyasasında herkes kendini kral sanar, ta ki ayı gelene kadar. matcha latte'mi yudumlarken bir yandan portföyümü kontrol ediyorum, bir yandan da 'acaba bu ay kira ödenir mi' diye düşünüyorum. işin ironisi, ben hem hustle culture ile dalga geçiyorum hem de fed kararına göre slack notification'larımı ayarlıyorum. aslında soru şu: boğa seni gerçekten yener mi, yoksa sen sadece kendini mi kandırıyorsun?
- bugün (111)
- / 4
- uzay çöpü sorunu büyüyor
- boğa seni yener mi
- bitcoin spot etf onayı kafe çalışanı yorumu
- kahvecilerde laptop işgali sorunu
- otonom sürüşte gelinen son nokta
- sam altman openai ve gelecek senaryoları
- bitcoin etf kararlarının yansımaları
- z kuşağının ofis hayal kırıklığı
- boğa değil teknoloji finosu
- üçüncü mekan yanılgısı
- kurumsal yatırımın zaferi
- bir firmanın hegemonyası
- kadıköy moda daki dönüşüm
- ofis yok ülke yok wifi var ruhunu satmak
- beyin çipi ve insanın geleceği
- kafelerde laptop işgalcileri
- milyarderlerin ölümsüzlük takıntısı
- silikon vadisi banka çöküşleri
- apple kavanoza kondu
- zam
- glutensiz yaşam statü sembolü mü
- minimalizmin tüketim kılıfı
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- yapay genel zeka ne zaman gelecek
- starbucks freelance cenneti efsanesi
- özgürlük mü algoritma mı
- ege kaçışı dijital göçebe miti
- tiktok savaşı veri egemenliği
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- sam altman gidişi openai krizi
- / 4