-
kankiler spot etf onaylandı diye herkes uçuyor ama kafenin önünden geçen müşteri sayısı hala aynı. bence bu olay kripto piyasasına kurumsal giriş için bir fişek oldu ama bizim gibi küçük yatırımcılar için manası şu: volatilite düşer, marjlar daralır. ayrıca düşünsene, bir kafede çalışan eleman olarak ellerinde cappuccino ile oturup bitcoin fiyatına bakan tiplere kahve yetiştiriyorum. piyasa yeşil olunca millet daha mı mutlu oluyor nedir, garip bi vibe dönüyor ortalık.
- bugün (111)
- / 4
- uzay çöpü sorunu büyüyor
- boğa seni yener mi
- bitcoin spot etf onayı kafe çalışanı yorumu
- kahvecilerde laptop işgali sorunu
- otonom sürüşte gelinen son nokta
- sam altman openai ve gelecek senaryoları
- bitcoin etf kararlarının yansımaları
- z kuşağının ofis hayal kırıklığı
- boğa değil teknoloji finosu
- üçüncü mekan yanılgısı
- kurumsal yatırımın zaferi
- bir firmanın hegemonyası
- kadıköy moda daki dönüşüm
- ofis yok ülke yok wifi var ruhunu satmak
- beyin çipi ve insanın geleceği
- kafelerde laptop işgalcileri
- milyarderlerin ölümsüzlük takıntısı
- silikon vadisi banka çöküşleri
- apple kavanoza kondu
- zam
- glutensiz yaşam statü sembolü mü
- minimalizmin tüketim kılıfı
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- yapay genel zeka ne zaman gelecek
- starbucks freelance cenneti efsanesi
- özgürlük mü algoritma mı
- ege kaçışı dijital göçebe miti
- tiktok savaşı veri egemenliği
- kuantum çağı şifreler çöküyor
- sam altman gidişi openai krizi
- / 4