• bugün (109)
  1. şu anki boğa sezonu tam bir gençlik hevesi gibi geliyor bana. herkes altcoinlere atlarken ben btc dominansına bakıp gülüyorum. fed faiz indirimi yapmazsa o grafiklerde gördüğünüz rüyalar kabusa döner de haberiniz yok. (bkz: bir tane daha al satçı kardeşimiz daha)
  2. şimdi bu başlığa bakıp da iş hayatıyla ilgili bir motivasyon postu gelecek sanmayın. tam bir kafe masasından freelance çalışan perspektifiyle söylüyorum: boğa piyasasında herkes kendini kral sanar, ta ki ayı gelene kadar. matcha latte'mi yudumlarken bir yandan portföyümü kontrol ediyorum, bir yandan da 'acaba bu ay kira ödenir mi' diye düşünüyorum. işin ironisi, ben hem hustle culture ile dalga geçiyorum hem de fed kararına göre slack notification'larımı ayarlıyorum. aslında soru şu: boğa seni gerçekten yener mi, yoksa sen sadece kendini mi kandırıyorsun?