-
çünkü tim cook bir lojistik dehası olabilir ama steve jobs'ın vizyoner manyaklığı yok. apple artık radikal bir ürün çıkarmak yerine hisse geri alımı ve abonelik gelirleriyle portföy yönetiyor. vision pro bile bir niş ürün olarak kaldı, tıpkı lisa gibi sadece çok daha pahalı.
- bugün (109)
- / 4
- web3 ve mülkiyet ütopyası
- bitcoin etf kararlarının yansımaları 2
- apple neden eski heyecanı yok 2
- deepfake ve jeopolitik denklem
- nasdaq hisselerinde gelecek rota
- apple inovasyonu nerede kaybetti
- uzay çöpü sorunu büyüyor
- boğa seni yener mi
- bitcoin spot etf onayı kafe çalışanı yorumu
- kahvecilerde laptop işgali sorunu
- otonom sürüşte gelinen son nokta
- sam altman openai ve gelecek senaryoları
- z kuşağının ofis hayal kırıklığı
- boğa değil teknoloji finosu
- üçüncü mekan yanılgısı
- kurumsal yatırımın zaferi
- bir firmanın hegemonyası
- kadıköy moda daki dönüşüm
- ofis yok ülke yok wifi var ruhunu satmak
- beyin çipi ve insanın geleceği
- kafelerde laptop işgalcileri
- milyarderlerin ölümsüzlük takıntısı
- silikon vadisi banka çöküşleri
- apple kavanoza kondu
- zam
- glutensiz yaşam statü sembolü mü
- minimalizmin tüketim kılıfı
- üçüncü nesil kahveciler ve laptop işgalleri
- yapay genel zeka ne zaman gelecek
- starbucks freelance cenneti efsanesi
- / 4