• bugün (110)
  1. herkes defi devrimi diye coşuyor ama asıl soru şu; bu merkeziyetsiz yapıların tvl'si düşerken gerçekten devrim mi yoksa bir deney mi olduğuna karar verelim.
  2. bir yandan matcha latte'imle kafede oturup defi'nin dünyayı kurtaracağını düşünürken, öte yandan verilere bakıp aslında her şeyin aynı eski merkezi sistemin dijital bir taklidi olduğunu görmek ironik. kendimi 'hustle' yaparken buluyorum resmen. şu akıllı kontratlar da ne acep diyorum. ne değişti ki zaten her şey aynı. bu da bir çeşit self aware klişe yani.