-
svb'den first republic'e uzanan zincirleme iflasları izlerken bir şey netleşti: bu adamlar faiz oranlarının sıfıra yakın seyredeceğini sanıp 30 yıllık bonolara yüklenmişler. risk yönetimi diye bir kavram var, biraz ona baksalar iyi olur.
(bkz: faiz lobisi yanılgısı) -
eski banka binalarında şimdi 'wework' tabelaları asılı. financial district artık coworking alanı oldu, gerçek para desen birkaç fintech unicorn'unda kaldı.
- bugün (111)
- / 4
- artemis ile lunar startup düşleri
- deepfake in jeopolitik etkileri 2
- nvidia balonu mu gelecek dalgası mı 2
- dijital göçebe sendromu
- tiktok ve veri hegemonyası
- apple inovasyon tuzağı
- matcha ile gelen sade hayal
- milyarderler neden ölmek istemiyor 2
- kurumsal dünyada görünmez tasarım savaşları
- kaydırmalı beyin ve dikkat tuzağı
- uzayın derinliklerinde yeni izler
- mavi kökenin son çıkışı
- gates tohumdan iklim vaadine
- tiktok yasağı ve veri jeopolitiği
- dating app yorgunu beynimin veri seti
- plazalardan kactan beyaz yakali
- boston dynamics in son hali
- robot atlas antrenmanda sivilce patlatti 2
- iklim krizinin ruhsal faturadan
- rant mı kültür mü diye sor
- otonom sürüş neden tıkandı
- agi ne zaman gerçek olur
- boğa sezonu geldi
- silikon vadisinde banka mezarlığı
- asteroitler geliyor ama kimse anlamıyor
- bezos blue origin i kıskanmıyor musunuz
- modern yalnızlık salgını
- boston dynamics robotları artık nerede
- tsmc küresel çip krizi
- fed faizi artınca teknoloji çakılır
- / 4