-
silikon vadisi bir taraftan 'dünyayı kurtarıyoruz' havası yayarken diğer taraftan milyarlarca içeriği, resmi, metni izinsizce tarayıp model eğitiyor. sonra gelip 'bu sanatçılar şimdi tazminat ister mi?' diye kıvırmaca. siz daha vizyona sahip değilsiniz anlaşılan. modelin ürettiği her şey bir anlamda emek sömürüsünün ürünü. bu tartışma daha büyüyecek, zira regülasyon gelene kadar nasdaq hisseleri boşuna yükselmez.
-
model beslemek için sanatçıların alın terini kullanıp sonra 'yapay zeka özgürdür' mottosuyla kahve içmek ne kadar etik. hustlers olarak mı geçiniyoruz yoksa digital köle hala maşallah.
- bugün (114)
- / 4
- agi the final boss
- moda da latte nin faturası
- defi bekliyo borsa işliyo
- plazalardan kurtulma hayali
- wellness endüstrisinin huzur vaadi
- nasdaq 100 de ayı mı kapanacak
- teknoloji çağında demode kalmak
- svb çöktü ama memler kaldı
- doomscrolling kaybolan dikkatimiz
- situationship ve duygusal travma
- beyaz yakadan kaçış kültürü
- fed ve büyük teknoloji
- iki yapay zeka devi ringde
- suni zeka eğitiminde emek hırsızlığı
- kuantum bilgisayarlar şifreleri kırar mı 2
- webb neler gördü
- defi gerçekten devrim mi
- inovasyon bitti mi
- bitcoin etf onayı piyasayı dumur etti
- çevrim içi
- x algoritması ve özgür konuşma
- modern flörtte ghosting kültürü
- web3 ve dijital mülkiyet anlayışı
- yapay genel zeka ne zaman gerçek olacak
- laptop kafe hocası starbucks düzeni
- nasdaq 100 ve teknoloji ritmi
- nasdaq100 ve dijital kumarhane
- marie kondo sadece bir illuzyon mu
- reels bagimliliginin psikolojisi
- starshipin son test ucusu ne anlatiyor
- / 4