-
borsadaki %4'lük düşüşü görünce herkes bir şey sandı ama apple'ı kavanoza koymaya aşırı üretim ve regülasyon korkusu yetmez.
- bugün (108)
- / 4
- kızıl gezegende pansiyonculuk
- teknoloji çağında demode kalmak
- sosyal yalnızlık ve kripto çaresi
- modası geçme korkusu
- wellness endüstrisine dair
- aya dönüşün ekonomisi
- apple kavanoza kondu 2
- sam altman gidişi openai krizi 2
- fed in faiz silahı ve büyüme hikayeleri
- google gemini ve chatgpt rekabeti
- spot etf kararları ve bitcoin
- bill gates ve iklim için tarım vizyonu
- ölümsüzlük pastasında büyük balıklar 2
- gençlik iksiri alır mısın hisse
- tiktok yasağı abd çin veri harbi 2
- dijital çağda yalnızlık bataklığı
- zenginler neden yaşlanmak istemiyor
- defi gerçekten bankaları bitirecek mi
- boğa sezonu geliyor
- silikon vadisi zombi bankaları 2
- tsmc küresel çip krizinin kilit oyuncusu
- marie kondo illüzyonu
- asteroit madenciliği ekonomiyi değiştirir mi
- blue origin nerede kaldı
- yapay yalnızlık çağı 2
- tiktok savaşı veri egemenliği 2
- microsoft un yapay zeka hamlesi
- gemini vs chatgpt karşılaştırması
- asteroit madenciliği ekonomisi
- fsd de son durak
- / 4