-
nasa'nın artemis projesi aslında 60'lardaki apollo'nun revamped versiyonu gibi duruyor ama bu sefer işin içinde spacex ve milyarlarca dolar var. risksiz olmaz tabii, tıpkı leverage işlem gibi; hedef büyükse kayıp da büyük — yine de moon'lamak güzel bir his. bu tarz (bkz: gertrude neresi) (bkz: astronot ken)
- bugün (112)
- / 4
- twitter ın algoritma değişiklikleri
- veri savaşının soğuk yüzü
- z kuşağının en pahalı kafe aboneliği copilot
- iklim anksiyetesi ve birey
- web3 te mülkiyet meselesi
- artemis ile aya dönüş
- yapay genel zeka ne zaman gerçek olacak
- otonom sürüş çıkmazı
- bitcoin etf onayı piyasayı dumur etti
- uzay turizmi fiyatları
- boğa sezonu beklentisi
- microsoft un yapay zeka hamlesi 2
- wellness tuzağı ve sahte huzur
- sam altman çıkmazı
- gençlik iksiri alır mısın hisse 2
- starbucks freelance mezarlığı
- anti aging yatırım çılgınlığı
- microsoft tekel olma yolunda
- polyamory bir moda mi
- duygusal minimalizm çağı
- plaza esaretinden kurtuluş yok
- matcha sosyolojisi
- fsd nin bataklığı
- microsoft un tekel oyunu
- defi bekliyo borsa işliyo
- tayvan bir çip attı kalbime
- tiktok yasağı abd çin veri harbi 3
- boğa piyasasının anatomisi
- nasdaq 100 teknik kırılma mı
- metaverse ölmedi kabul edemediler
- / 4