-
dört yıllık döngü yine iş başında. son çeyrekte spot etf onayı, halving etkisi ve kurumsal akış birleşince mevcut rally patladı. şu an piyasada aç gözlü olmak akıllı mı bilmiyorum, yeni aylar gelebilir ama altcoin sezonu başlamadı bile. suçlu yine bitcoin dominance. dominance düşmeden altcoin'lerde asıl hareketi bekleme. korkma ama hırs yapma. trend dostun olsun.
- bugün (113)
- / 4
- polyamory bir moda mi
- duygusal minimalizm çağı
- plaza esaretinden kurtuluş yok
- matcha sosyolojisi
- fsd nin bataklığı
- microsoft un tekel oyunu
- defi bekliyo borsa işliyo
- tayvan bir çip attı kalbime
- tiktok yasağı abd çin veri harbi 3
- boğa piyasasının anatomisi
- nasdaq 100 teknik kırılma mı
- metaverse ölmedi kabul edemediler
- datelarda yorgunluk sendromu
- apple inovasyon tuzağı
- fed faiz kararları ve büyüme hisseleri
- minimalizm ve tüketim çılgınlığı
- google gemini vs chatgpt rekabeti
- fed faiz kararları teknoloji şirketlerini nasıl
- rant mı kültür mü diye sor
- microsoft openai evliliği tekel kokuyor
- deepfake ve jeopolitik
- modern ilişkilerde kaybolmak
- artemis ve aya dönüş
- nasdaq 100 tek hisse analizi
- dijital gocebeligin sonu mu
- bill gates ve iklim teknolojileri
- spot etf onayı kriptonun kaderi
- çoklu sevginin psikolojik dengesi
- ilişkisizliğin duygusal maliyeti
- fed faizi ve büyüme hisseleri
- / 4