-
şimdi grafiklere bakıyorum da herkes havaya kapak atıyor sanki. ben de tam matcha içiyorum kafede, arkada bi elon tweetliyor starlink falan, millet patlama derdinde. bence şu an balon dediğin şey yüzde 40, bir kriz cikarsa yüzde 50 olur. ama her zaman ytd.
- bugün (122)
- / 5
- uzayda matcha latte keyfi
- her şeye uyum sağlama zorunluluğu
- elit içecek fetişi
- uzay çöpü geleceğin sorunu
- tsmc ve yarı iletken savaşı
- nvidia hisseleri neden durmuyor
- nasdaq yüzde kaç balon
- agi the final boss
- apple neden eski heyecanı yok
- polyamory bir trend mi ihtiyaç mı
- biohacking sonsuza kadar mı
- nasdaq 100 balon mu değil mi
- z kuşağı ve kurumsal uyum meselesi
- bildirim bombardımanında kaybolan an
- hustle culture sendromu
- laptop savaşları ve kahve
- kadıköy moda da dönüşüm
- bitcoin spot etf ve piyasa
- sam altman çıkmazı 2
- bir hobi olarak zam yapmak
- yarım kalan kitaplar
- yolda yürürken kendi kendine gülmek
- Valorant oynayan küçük kardeşin ses tonu
- adobe premiere pro'nun durduk yere çökmesi
- 4 aylık bebekle gece mesaisi
- bir can kurtarıcı olarak dominos
- starbucks ofis olarak kullanmak 3
- üniversite tercih
- uzaydaki matcha lattele hayat
- uzayda matcha latte içmek
- / 5