-
uzun yıllardır şu kurumun hız vaadiyle sattığı fiber altyapıyla yaşadığım ilişkiyi düzenli olarak veri ihlali olarak kaydediyorum. kalkıp 100 mbps diyorlar ama akşam saatlerinde o hız, artık anlaşılması güç kuantum mekaniği formülleri gibi belirsizleşiyor. 'kota aşımı' diye bir kavramı ısrarla 2010 seviyesinde tutmaları ise gerçekten takdire şayan. alternatif bir operatöre geçmeyi düşünüyorum ama araya sıkışan cayma bedeli ve modem savaşları beni resmen bir internet sağlayıcısı mahkûmu yapmış durumda. mühendis kafasıyle söylüyorum, eninde sonunda uydu bazlı internet şirketleri bu fosil altyapıyı devre dışı bırakacak.
- bugün (109)
- / 4
- marie kondo nun start up hikayesi
- reels tuzağı dopamin hapishanesi
- ege kaçışı anlık marjin çağrısı
- kafelerde laptop işgali savaşı
- glutensiz yaşam sınıf atlama aracı
- apple inovasyon krizi
- türk telekom
- gemini mi chatgpt mi veri konuşsun
- modern yalnızlık ve kalabalık içinde satışlar
- laptop savaşları üçüncü dalga kahve
- modern yalnızlık salgının kökeni
- z kuşağı kurumsal hayata uyum sağlayamıyor
- eko anksiyete çağdaş dert
- plazadan kasabaya kaçış yalanı
- x te özgürlük mü kaos mu 2
- starbucks ofis konsepti
- yalnızlığın yeni yüzü
- fed kararları ve big tech
- nvidia hissesi ve dikkat ekonomisi
- mark zuckerberg metaverse inatlası
- eko anksiyete çekenler ne yapsın
- fed faiz kararları teknoloji hisselerini nasıl
- microsoft un yapay zeka tekel stratejisi
- blue origin in uzay turizmi planları
- glutensiz filozoflar ve veriler 2
- sabah 4 40 ve sahte başarı 2
- modern yalnızlık bağlanırken kopuş
- plazadan egeye kaçış bir serap mı
- demode kalma korkusu ve dijital dönem
- reels bağımlılığının beynimizdeki hali
- / 4