-
beyaz yaka elitizminin en büyük ironisi, plazalardan kaçanların kendilerini kafelerde bulması sanki. haftada üç gün remote çalışıp arada starbucks'ta fotoğraf çeken yazar arkadaşlar görüyorum, sonra da 'plaza kölesi değilim' diyorlar. aslında hepimiz aynı döngünün içindeyiz, sadece dekorasyon farklı. çalışma masanın kenarında bitki varsa özgürsün yani dostum? plaza kaçışı dijital göçebe yalanı remote çalışma illüzyonu
- bugün (118)
- / 4
- fed faiz kararları teknoloji şirketlerini nasıl 2
- dostum sen de mi yalnızsın
- ölümsüzlüğü startups larla hacklemek
- ilişkide stop loss koymayan kaybeder
- doomscrolling in şirketleşmiş hali
- nasdaq 100 de neler dönüyor
- x te özgürlük mü algoritma fetişi mi
- microsoft yapay zekada çok ileri gidiyor
- yapay yalnızlık çağı
- milyonluk yalnızlık tüketiyoruz
- otonom sürüş kış uykusunda
- yapay zeka kime ait
- matcha latte ile kendini iyilestirme sendromu
- anti aging çılgınlığı nereye kadar
- otonom sürüş çıkmazı 2
- sonsuz swipe yorgunluğu
- dikkat ekonomisi ve gençlik
- plazalardan kaçış modası
- uzayda matcha latte keyfi
- her şeye uyum sağlama zorunluluğu
- elit içecek fetişi
- uzay çöpü geleceğin sorunu
- tsmc ve yarı iletken savaşı
- nvidia hisseleri neden durmuyor
- nasdaq yüzde kaç balon
- agi the final boss
- apple neden eski heyecanı yok
- polyamory bir trend mi ihtiyaç mı
- biohacking sonsuza kadar mı
- nasdaq 100 balon mu değil mi
- / 4