• bugün (110)
  1. faiz inince teknoloji şirketleri borçla daha agresif büyürken artınca nakit akışı yüksek stabil oyuncular öne çıkıyor. kısaca merkez bankaları portföyleri de yönetiyor aslında
  2. fed'in faiz kararlarıyla teknoloji hisselerinin dansı çok eski bir hikaye; veri tekrar yüksek değerlemelerin sürdürülemez olduğunu söylüyor, mühendislik gereği buna itiraz edilemez.