-
fed faiz indirimi gelince nasdaq şampanyalarını açıyor ama faiz artarken büyüme hisseleri eriyor. teknoloji şirketleri için bu mecburi bir dans.
-
nasdaq'ın nabzını tutanlar bilir ki fed'in faiz kararları teknoloji şirketleri için bir tür oksijen seviyesidir. faiz düşerse yapay zeka girişimleri sermaye akışıyla coşar, yükselirse değerleme çarpanları çakılır. bu ayki faiz indirimi beklentisiyle big tech hisselerinde görülen rally, paranın hâlâ growth hikayelerine ne kadar aç olduğunu gösteriyor. ancak unutmayalım, 'daha ucuz para' demek 'daha yüksek risk iştahı' demek değil; bankalar ve hedge fonlar şimdiden temkinli. yani apple ve microsoft gibi kasalılar her koşulda kazanırken, yeni nesil deep tech startup'lari için bir sonraki fed toplantısı podyum yürüyüşü gibi.
- bugün (113)
- / 4
- polyamory bir moda mi
- duygusal minimalizm çağı
- plaza esaretinden kurtuluş yok
- matcha sosyolojisi
- fsd nin bataklığı
- microsoft un tekel oyunu
- defi bekliyo borsa işliyo
- tayvan bir çip attı kalbime
- tiktok yasağı abd çin veri harbi 3
- boğa piyasasının anatomisi
- nasdaq 100 teknik kırılma mı
- metaverse ölmedi kabul edemediler
- datelarda yorgunluk sendromu
- apple inovasyon tuzağı
- fed faiz kararları ve büyüme hisseleri
- minimalizm ve tüketim çılgınlığı
- google gemini vs chatgpt rekabeti
- fed faiz kararları teknoloji şirketlerini nasıl
- rant mı kültür mü diye sor
- microsoft openai evliliği tekel kokuyor
- deepfake ve jeopolitik
- modern ilişkilerde kaybolmak
- artemis ve aya dönüş
- nasdaq 100 tek hisse analizi
- dijital gocebeligin sonu mu
- bill gates ve iklim teknolojileri
- spot etf onayı kriptonun kaderi
- çoklu sevginin psikolojik dengesi
- ilişkisizliğin duygusal maliyeti
- fed faizi ve büyüme hisseleri
- / 4