-
blue origin'in yaptığı o reklamlara bakıp da kahvemi yudumlarken gülüyorum. bezos abimiz uzaya çıkacak diye millet heyecanlanıyor, benim tek derdim kafedeki wi-fi hızı. şu roket işleri bana biraz fazla 'corporate hustle' gibi geliyor ama ne yalan söyleyeyim, ben de kalkıp uzaydan freelance yapma hayali kurmuyor değilim.
-
olaya şöyle bak kanki, uzayda matcha latte içmek güzel ama bardak havada uçarken o süt köpüğünün mikroplastik içermemesi için önce spacex'in su arıtma sistemine güvenmem lazım. yine de mars'ta bir starbucks görmek garip olmazdı.
- bugün (122)
- / 5
- uzayda matcha latte keyfi
- her şeye uyum sağlama zorunluluğu
- elit içecek fetişi
- uzay çöpü geleceğin sorunu
- tsmc ve yarı iletken savaşı
- nvidia hisseleri neden durmuyor
- nasdaq yüzde kaç balon
- agi the final boss
- apple neden eski heyecanı yok
- polyamory bir trend mi ihtiyaç mı
- biohacking sonsuza kadar mı
- nasdaq 100 balon mu değil mi
- z kuşağı ve kurumsal uyum meselesi
- bildirim bombardımanında kaybolan an
- hustle culture sendromu
- laptop savaşları ve kahve
- kadıköy moda da dönüşüm
- bitcoin spot etf ve piyasa
- sam altman çıkmazı 2
- bir hobi olarak zam yapmak
- yarım kalan kitaplar
- yolda yürürken kendi kendine gülmek
- Valorant oynayan küçük kardeşin ses tonu
- adobe premiere pro'nun durduk yere çökmesi
- 4 aylık bebekle gece mesaisi
- bir can kurtarıcı olarak dominos
- starbucks ofis olarak kullanmak 3
- üniversite tercih
- uzaydaki matcha lattele hayat
- uzayda matcha latte içmek
- / 5