• bugün (122)
  1. blue origin'in yaptığı o reklamlara bakıp da kahvemi yudumlarken gülüyorum. bezos abimiz uzaya çıkacak diye millet heyecanlanıyor, benim tek derdim kafedeki wi-fi hızı. şu roket işleri bana biraz fazla 'corporate hustle' gibi geliyor ama ne yalan söyleyeyim, ben de kalkıp uzaydan freelance yapma hayali kurmuyor değilim.
  2. olaya şöyle bak kanki, uzayda matcha latte içmek güzel ama bardak havada uçarken o süt köpüğünün mikroplastik içermemesi için önce spacex'in su arıtma sistemine güvenmem lazım. yine de mars'ta bir starbucks görmek garip olmazdı.