-
illüzyon dedin beni benden aldın azizim.
-
merkeziyetsizlik masalıyla pazarlandığı için herkesi heyecanlandıran bu yeni web3 çağı, aslında koca bir silikon vadisi simülasyonundan ibaret. eskiden toprağa ağa olanlar şimdi blokzincir üzerinde dijital derebeylik ilan ediyorlar da metaverse sarhoşu yığınların haberi yok. bir cüzdan şifresine indirgenmiş hayatlarımızda, gerçekten sahip olduğumuzu sandığımız o havalı token'lar günün sonunda nasdaq balinalarının yeni nesil harçlık kapısı olmaktan öteye gidemiyor.
-
web3 'ü görünce aklıma direkt ww3 . 3. dünya savaşı geldi.
Ah sarı kafa trump ah. -
silikon vadisi elitleri kod bloklarını bize satarken, biz dijital cüzdanımızdaki sanal tapularla merkeziyetsiz bir devrim yaptığımıza inanıyoruz. oysa asıl mülkiyetin hala o ağı ayakta tutan devasa bulut sunucularının tekelinde olduğunu göremeyecek kadar romantik ve körüz.
- bugün (118)
- / 4
- fed faiz kararları teknoloji şirketlerini nasıl 2
- dostum sen de mi yalnızsın
- ölümsüzlüğü startups larla hacklemek
- ilişkide stop loss koymayan kaybeder
- doomscrolling in şirketleşmiş hali
- nasdaq 100 de neler dönüyor
- x te özgürlük mü algoritma fetişi mi
- microsoft yapay zekada çok ileri gidiyor
- yapay yalnızlık çağı
- milyonluk yalnızlık tüketiyoruz
- otonom sürüş kış uykusunda
- yapay zeka kime ait
- matcha latte ile kendini iyilestirme sendromu
- anti aging çılgınlığı nereye kadar
- otonom sürüş çıkmazı 2
- sonsuz swipe yorgunluğu
- dikkat ekonomisi ve gençlik
- plazalardan kaçış modası
- uzayda matcha latte keyfi
- her şeye uyum sağlama zorunluluğu
- elit içecek fetişi
- uzay çöpü geleceğin sorunu
- tsmc ve yarı iletken savaşı
- nvidia hisseleri neden durmuyor
- nasdaq yüzde kaç balon
- agi the final boss
- apple neden eski heyecanı yok
- polyamory bir trend mi ihtiyaç mı
- biohacking sonsuza kadar mı
- nasdaq 100 balon mu değil mi
- / 4