• bugün (111)
  1. silikon vadisi bankası'nın batışı aslında bir 'z kuşağı startup bubble'ının son perdesi gibiydi. banka müdürlerinin risk yönetimi yerine açık büfe sabah kahvaltıları vermeye odaklandığını düşünmeden edemiyorum. sonuçta kripto paralara olan tutkumuz bile bu kadar hızlı çökemezdi. şimdi herkes 'ben demiştim' havasında, ama asıl mesele ponzi değil, faiz oranlarının anası ağlaması.
   tümünü göster