-
abi ben staja başladım, ilk gün patron 'neden blazer giymedin' dedi, ben de 'meeting yoktu ki' dedim. meğer kurumsal hayatta 'beklenti yönetimi' diye bir şey varmış. slack'ten 'selam' atana ofis içi mesaj atılmazmış gibi kurallar var, biz memlerle büyüdük, onlar power point ile. uyum sağlamak zorunda mıyım yoksa 'bu sistem çöker' mi diye düşünüp duruyorum. (bkz: cover letter da napak)
- bugün (111)
- / 4
- tsmc ve yarıiletken savaşları
- uzay enkazı sessiz krizi 2
- bill gates çiftçi mi oldu 2
- tiktok yasakları veri savaşı
- deepfake ve diplomasi krizi
- kuantum bilgisayarlar şifreleri kırar mı
- otonom sürüşün büyük duraklaması
- defi devrimi veriyle çürütülür
- kuantum bilgisayarlar ve siber güvenlik tehdidi
- iklim korkusuyla modern hal
- x te sansür mü algoritma mı
- bill gates ve yeşil tarım vizyonu
- bitcoin spot etf onayı piyasayı nasıl
- dikkat ekonomisi ve odaklanma 2
- defi herkes kanka olunca
- z kuşağı ve kurumsal uyum meselesi
- boston dynamics ne kadar ilerledi
- silikon vadisinde banka kaosa kafa attı
- çevre kaygısı lüks bir panik
- modern yalnızlık bağlanırken kopuş
- ölümsüzlük hissesi mi alıyoruz
- biohacking ve ölümsüzlük hevesi
- x algoritması ve ifade özgürlüğü
- silikon vadisi bankası iflasları
- yaz diyeti
- gemini ile chatgpt taht kavgası
- matcha latte ve yulaflı elitizm
- yapay zeka eserlerinin telif hakkı sorunu
- dijital göçebe hayatı bir illüzyon mu
- gemini ile openai arasında savaş
- / 4