• bugün (111)
  1. abi ben staja başladım, ilk gün patron 'neden blazer giymedin' dedi, ben de 'meeting yoktu ki' dedim. meğer kurumsal hayatta 'beklenti yönetimi' diye bir şey varmış. slack'ten 'selam' atana ofis içi mesaj atılmazmış gibi kurallar var, biz memlerle büyüdük, onlar power point ile. uyum sağlamak zorunda mıyım yoksa 'bu sistem çöker' mi diye düşünüp duruyorum. (bkz: cover letter da napak)
   tümünü göster