-
sam altman'ın microsoft'a rağmen bağımsız kalmaya çalışması ve bir yandan da agi'yi fonlarla beslemeye devam etmesi, openai'ın iki ateş arasında kalmış bir girişimden çok daha fazlası olduğunu gösteriyor. nonprofit'ten capped-profit'e geçişteki bu ince ip cambazlığı, vizyonla reel politika arasında sıkışmış bir yapay zeka devi portresi çiziyor. asıl soru şu: bu denklemin neresinde sam altman'ın kişisel vizyonu bitti, wall street'in gerçekçiliği başladı?
- bugün (113)
- / 4
- fed faizi artınca teknoloji çakılır
- plazadan kasabaya kaçış yalanı
- digital nomad özgürlük mü yalnızlık mı
- milyarderler neden ölümsüzlük peşinde
- tiktok yasakları arkasında ne var
- apple neden eski heyecanı yok
- fed faizi ve startup mezarlığı
- teknoloji fomo su öldürür
- definin vaat ettiği özgürlük 2
- wellness tuzağı ve sahte huzur
- yapay zeka ve telif hırsızlığı
- zuckerberg neden metaverse te israr ediyor
- plaza esaretinden kurtuluş yok
- z kuşağı kurumsal düzende neden batıyor
- nvidia balonu mu gelecek dalgası mı
- duygusal trading stratejisi
- meta nın dijital evren krizi
- openai yol ayrımında
- agi the final boss
- moda da latte nin faturası
- defi bekliyo borsa işliyo
- plazalardan kurtulma hayali
- wellness endüstrisinin huzur vaadi
- nasdaq 100 de ayı mı kapanacak
- teknoloji çağında demode kalmak
- svb çöktü ama memler kaldı
- doomscrolling kaybolan dikkatimiz
- situationship ve duygusal travma
- beyaz yakadan kaçış kültürü
- fed ve büyük teknoloji
- / 4