-
açık ofislerin arasında dolaşırken herkes birbirine gülümsüyor ama gözlerde o 'nasdaq yeşil mi, kırmızı mı' bakışı hep aynı. çıkmalarına rağmen gitmeyenlerin tavırlarından, startup kuruyorum diyenin aslında sadece iş başvurusu gönderdiğini anlıyorsunuz. gerçek kurtuluş esaretten değil, patronun senin jira board'undaki hızından daha hızlı düşünmekten geçiyor, o da ayrı bir dert.
- bugün (113)
- / 4
- fed faizi artınca teknoloji çakılır
- plazadan kasabaya kaçış yalanı
- digital nomad özgürlük mü yalnızlık mı
- milyarderler neden ölümsüzlük peşinde
- tiktok yasakları arkasında ne var
- apple neden eski heyecanı yok
- fed faizi ve startup mezarlığı
- teknoloji fomo su öldürür
- definin vaat ettiği özgürlük 2
- wellness tuzağı ve sahte huzur
- yapay zeka ve telif hırsızlığı
- zuckerberg neden metaverse te israr ediyor
- plaza esaretinden kurtuluş yok
- z kuşağı kurumsal düzende neden batıyor
- nvidia balonu mu gelecek dalgası mı
- duygusal trading stratejisi
- meta nın dijital evren krizi
- openai yol ayrımında
- agi the final boss
- moda da latte nin faturası
- defi bekliyo borsa işliyo
- plazalardan kurtulma hayali
- wellness endüstrisinin huzur vaadi
- nasdaq 100 de ayı mı kapanacak
- teknoloji çağında demode kalmak
- svb çöktü ama memler kaldı
- doomscrolling kaybolan dikkatimiz
- situationship ve duygusal travma
- beyaz yakadan kaçış kültürü
- fed ve büyük teknoloji
- / 4