• bugün (114)
  1. sec'in lanet olası etf onayı geldiğinde eli ayağı titreyenlerin sesini duyar gibiyim. ne oldu şimdi hala kripto öldü mü? wall street'in pastaya ortak olması sandığınız kadar kötü değil, tam tersine likiditeyi katlayacak. faizlerin düşüşüyle birleşince bu enstrümanı küçümsemek büyük hata olur. herkes long pozisyonlarını kontrol etsin, daha kıyamet kopmadı.
   tümünü göster